tisdag, februari 02, 2010

Rent hus!

Eller: ren lägenhet i alla fall. Dagens bästa var annars när jag kunde bada i badkaret för första gången på en vecka. Har ju fått hålla till godo med andra rengörningsmetoder under den veckan jag varit tejpad. Vilken lyx med ett varmt bad! :) (och ja, det gjorde ont att rycka tejpen... hehe)

Dagen spenderade jag med en promenad till stan. Hade tänkt handla på mig nya Paulúnprodukter, men Hemköp hade inga. Var i Malmö kan köpa Paulúnprodukter? Jag är ute efter mellanmålsbaren och blåbär/acaijuicen. Jag fick gå hem med oförättat ärende och som eftermiddagsnöje hade jag lägenhetsrengörning. Skönt att få bort de där dammråttorna som ligger i hörnen och flinar hånfullt mot en.

Vädret har ju inte heller varit så värst roligt. Lite svårt att tänka sig snökaoset när man vaknade till sol och blå himmel, men det ändrade sig snabbt. Jaja, träningsförbudet över, nu har jag en veckas semi-förbud, vilket betyder att jag får simma men inte med bensparkar. Grattis, mina kära armar, you´re so gonna get it! ;-)

Nä, ska förbereda gästsängen. Vi får en snöpåverkad nattgäst. Vi hörs.

Bæjó!

2 kommentarer:

Nanna sa...

Coop Konsum har väldigt många Paulún-produkter, vet jag. Vet inte om du har något sådant i närheten, men Burlöv Center har i alla fall. :)

Stína sa...

Tack! Får väl ta en tur ut dit ngn dag och ta en titt. :)