tisdag, februari 16, 2010

Mitt i februari

Hemma igen efter en lång dag från fågelnästet. Upp tidigt och iväg till Trelle för en dag på TA. Min ordinarie kollega hade en halv dags kurs så jag gjorde hennes jobb och hon en annans jobb efter kursen. Hann också undan med en del förproducerat så att hon kan ta det lite lugnt under resten av veckan. :)

Det blev en fastlagsbulle idag också eftersom det är fettisdagen. Fick ta bort lite mandelmassa eftersom det inte är det godaste direkt. Till kvällsmat blev det mcdonald´s-mat och sen en kopp kaffe efter kören, där vi har börjat ta oss igenom en sex sidor lång sång. Är halvvägs och som tur är så är det snabbt inlärt. Förra tisdagen sjöng vi med sopranerna, idag med altarna. Vi känner oss allmänbildade nu. ;-)

Imorgon blir det PilatesBall (det har blivit min nya favvoklass) och så har jag ett par telefonsamtal att ringa. Ringde ett par samtal redan idag och nu ska det snart skrivas kontrakt. Nice. Ska även se till att lägenheten blir städad någon dag. :)

Skaffade twitter igår och det kör jag lite parallellt nu för skojs skull. Ni kan följa mig på twitter.com/knudan_83. Nu är det dags för ännu en märkligt skidskyttetävling. Märkligt med kontrollanter som inte gör sina jobb och med en grafik som är urusel. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: