måndag, februari 15, 2010

Ny vecka!

Då var det måndag igen. Ny vecka, nya möjligheter. Pappa fyller 60 år idag, ett stort megagrattis till dig! :)

Jag har haft en lugn måndag. Började dagen med att handla inför veckan. Stod i kön på Willys och log för mig själv när jag såg en pappa och hans lilla dotter (ståendes i kundvagnen) hjälpas åt att lägga varor på kassabandet. Damen framför mig verkade stressad, men det kan man inte vara i såna lägen. :)

I eftermiddags var jag på spinning och core på SATS. Till skillnad från förra gången så var jag inte svimfärdig i slutet av passet, ej heller hade jag någon känning i foten. Det är bara bra. Känns skönt att kunna köra på för fullt.

Imorgon blir det redigering och körsång. Innan jag avslutar här så ska jag passa på att gratulera Charlotte Kalla till OS-guldet i 10 km fristil och Anna Haag till sin fina fjärdeplats i samma tävling (det var väldigt nära att det blev brons till henne). Nu har OS verkligen startat! Håller tummarna för Hellner senare ikväll. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: