torsdag, februari 25, 2010

Världens bästa program...

... ja, det måste det väl vara, när jag idag knappt kan röra på mig efter träningen igår? Fick ett program med en massa övningar jag aldrig gjort förut och det har gett resultat i form av träningsvärk i ungefär hela kroppen. Det är bara att stretcha, stretcha och stretcha lite till. Min fot gillade inte riktigt promenaden igår så jag går omkring i mina Asics här hemma för att hålla den i bra position. :)

Ikväll blir det ändock simning, det är bara bra att mjuka upp musklerna så att man kan ta nya tag imorgon. Jag, träningsnarkoman? Nej, inte alls... Hehe... Jag tycker helt enkelt att det är så himla roligt att träna och att testa kroppens gränser.

Dessutom är det dag 32 av 32 i min sockerfria utmaning. Jag sitter och klurar på en ny utmaning som ska börja imorgon. Idag blir det en sån där mellandag när jag faktiskt tänker äta lite godis, bara för att få det ut ur skallen.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: