torsdag, februari 04, 2010

Lugn simning

Klordoft i näsan och nybadad. Kom hem från simningen för 40 minuter sen och har hunnit få av mig den värsta klordoften. Naglarna höll, precis som lovat, och jag kan nästan svära på att jag fick bättre drag i frisimstagen. Hehe.

Idag var det en lugn träning. Jag visade teknik för nybörjarna och höll mig till dem idag. Min tränare tyckte nog det var underbart att ha någon annan i bassängen än honom själv som visade. ;-) Dagens simpass var koncentrerat på frisims- och ryggsimsarmar, och jag fick lära mig använda s-draget på ryggsimmet också.

Eftersom det var ett litet annorlunda pass så räknade jag inte heller mina simmade metrar, men jag tänkte göra det på söndag istället. Nu, däremot, tänkte jag gå och lägga mig. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: