tisdag, februari 23, 2010

Aj aj aj

Så skönt med träningsvärk... Eller inte? Hehe... Har värk i nästan hela kroppen och, om man räknar bort städningen, så har det varit en bra vilodag. Passade också på att sortera ut en massa gamla papper och få mer plats i våra pärmar.

Om två dagar är min sockerfria utmaning slut och jag sitter och klurar på en ny utmaning som ska inkludera både det ena och det andra. Funderar på att äta lite godis på torsdag när det är dag 32 och sen direkt hoppa på ovan nämnda utmaning.

Imorgon blir det en helgalen dag med både PT och PilatesBall. Ska också få plockat bort mina byggda naglar. Det är inte direkt hygieniskt att jobba med byggda naglar där jag ska jobba. Ska posta mitt kontrakt och sen mysa. Nu blir det en massa OS, snart dags för damernas skidskyttestafett. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: