torsdag, februari 11, 2010

Så skönt trött

Hela min kropp är som en vandrande träningsvärk. PilatesBall och styrkesträningen igår gav mig en enorm värk från topp till rumpa. En halvtimmes spinning har väl gjort saken kort med resten av kroppen. Hehe. Passade på att köra rehab ordentligt på gymmet både före och efter spinningen.

När jag kom hem så blev det städning för hela slanten. Det har gått lite mer än en vecka sedan sist och det hade bildats nya hånflinande dammråttor här och var. Jag skyller på katten och hans tossaryck. Just nu ligger den oskyldige, lille hårbollsängeln i Gummis stol och vilar, men han är nog mer som en ulv i fårakläder. Hehe.

Såg precis att jag passerat halvtid i min sockerfria månad. Jag har följt mina regler till punkt och pricka och känner mig mäkta stolt över mig själv. Det värsta suget har lagt sig och jag känner mig befriad från "tvånget" att köpa godis var och varannan dag. :)

Nä, nu blir det sista avsnittet av Matador för den här gången. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: