fredag, februari 05, 2010

Åh så gott!


Har nästan precis kommit hem från en dag ute på landet. Vad mycket snö det finns där ute! Funderade på att vända direkt när jag kom ut eftersom det fykte snö över vägen (vägen = smalare än vanlig landsväg med meterhöga vallar på varje sida), men det gav med sig ganska snabbt så jag stannade kvar. Katten smaskade efter fåglar på andra sidan fönsterglaset och efter ett tag sken solen. Jag älskar att vara ute på landet. :)

Nåja, tillbaka till mina mellanmålsbars som jag gjorde. Jag har delat upp dem, hittade ungefärvärde på 65 g och det blev 12 st. :) Sa jag att de var supergoda? Det var de! De 1 1/2 msk kakao jag hade i gjorde verkligen supermycket för smaken och detta är absolut ett recept jag tänker göra om. :)

Imorgon är det helg igen. Planerna är: kalas, kanske bowling, simning och att ta det lugnt. Typ. Vi hörs.

Bæjó!

1 kommentar:

Nanna sa...

Jag räknade ut ProPointsvärdet på dem och det blev hela 6 points... Så det är nog inget jag kommer att kunna äta varje dag, tyvärr, såvida jag inte känner för att utnjyttja mina Bonuspoints, vilket jag inte vill göra. :( Men tänker ändå göra dem någon gång, för de verkar mumsiga! :D
Jag fick beräkna med ananasjucie, förresten, för jag känner inte till ProPointsvärdet på Paulúns acai/blåbär.
Kram Nanna