fredag, februari 19, 2010

Så himla trött

Sov dåligt inatt, kom inte tillräckligt till ro och somnade först klockan två. Med tanke på att jag skulle upp tidigt idag så var det kanske inte optimalt. Men, vad kan man göra?

Upp klockan sju och iväg till Lund strax efter åtta. Hade förväntat mig ett planeringsmöte, fick en underbar kick-off med teambuilding i härligt, vintrigt lantlandskap. Maten oväntad, men jättegod och hem kom jag trött, men supernöjd, klockan fem. Gummi hjälpte mig med den "komplicerade" maten (grekisk sallad) och nu tar vi det lugnt i varsin fåtölj.

Eftersom dagen blev en impromptu vilodag så har jag bokat 45 min SatsCycling imorgon förmiddag. Perfekt att komma hem sen och ha tvättstuga. :) Det blir troligtvis en lugn helg med mycket OS och datanördande. Nu blir det snart dubbeljakt på tv. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: