söndag, februari 07, 2010

Superwoman!

Ja, så känner jag mig nu. Simningen gick så oerhört bra, om man bortser att det inte blev bensparkar för min del. Men ett glädjebesked fick jag: bröstsimsbenen funkar. Nice. Dagens pass såg ut så här:

  • 200 m insim
  • 4 x 75 m ben/sculling/ben (frisimsarmar/sculling/frisimsarmar för min del)
  • 4 x 50 m ryggben (ryggsimsarmar för min del)
  • 4 x 50 m frisim (endast armar för min del)
  • 2 x 75 m bröstsim
  • 2 x 100 m ryggsim (endast armar för mig)
  • 50 m bad
  • 3 x 50 m bröstsim
  • 4 x 25 m frisim (endast armar för min del)
  • 3 x 75 m ryggsim (endast armar för min del)
  • 25 m avsim
  • Totalt: 1800 m simning på 60 minuter. Inte konstigt jag känner mig helt slut nu efteråt. :)

Tvätten är klar så resten av dagen kommer att gå i vilans tecken. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: