lördag, februari 20, 2010

Långt cykelpass

Höll på att ge upp halvvägs genom spinningen idag. SatsCycling45 är femton minuter längre än den klassen jag brukar att köra och upplägget är detsamma... Förutom då att man lägger till extra musik för den längre versionen. Jag körde på i vanligt tempo. Eftersom jag kört klassen ett par gånger så jag kunde programmet, både medvetet och undermedvetet. Min kropp körde som vanligt med det resultatet att jag var slut efter sista 30-minuterslåten. Då insåg jag att det var fem låtar till. Hehe.

Jaja, orkade gjorde jag. Svettades mer än vanligt och avslutade med rehabövningar innan jag gick hem igen. Har fått tvättat och nu är det en massa OS-tv som gäller. Imorgon är det främst simning som står på programmet. Får se vad som händer mer. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: