söndag, februari 07, 2010

Uppe med tuppen...

... eller kanske före den, till och med? Hehe. Upp tjugo över sju, vem gör det på en söndag? Jo, vi som ska simma kl nio. Som tur är så har det värsta vintermörkret gett med sig, så istället för kolsvart ute så är det mellangrått.

Usch, drömde så konstiga mardrömmar inatt. Första drömmen handlade om att jag var med om en bilolycka i Trelleborg och översta delen av min högra tumme höggs av och var kvar i min handske efteråt. Så jag fick ringa efter ambulans när det började göra ont. De sydde fast tumdelen, men det var inte riktigt bra gjort så jag kunde röra på delen ändå. Blä.

Andra drömmen (som var direkt efter den första) så blev jag jagad av en supermegastor, äcklig och hårig brun spindel som skulle bita mig. Den kunde hoppa högt och långt och hur jag än sprang så hoppade han alltid ifatt mig. Jag vaknade innan han hann bita, men ni kan tro jag undersökte mitt täcke efter en spindel efteråt. Huuu...

Nä, ska kicka upp Gummi ur sängen, sen ner med tvätten och sen till simningen. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: