torsdag, februari 18, 2010

Utmaningen avklarad

Jag fixade både spinning och simning idag! :) Vid lunch körde jag SatsCyckling, vilket är en klass på 30 minuter. Tack vare mina fina cykelskor så är min fotled helt stilla när jag trampar. Det gör att jag kan cykla på utan att det påverkar mina hälsenefästen. Provade att göra bensparkar på simningen, men det gick inte. Fick lite känningar där, så det var bara att köra armar igen. Bröstsimsbenen funkar i alla fall. Får se om jag kommer ihåg dagens pass:

  • 200 m insim
  • 4 x 75 m frisim (enbart armar för mig)
  • 4 x 75 m ryggsim (enbart armar)
  • 4 x 75 m bröstsim (både ben och armar)
  • 4 x 25 m delfinkickar
  • 50 m bad
  • 4 x 50 frisimsarmar
  • 4 x 50 ryggsimsarmar
  • 200 m avsim
  • = 1850 m

Vad har jag mer gjort idag, förutom träning? Jag har ordnat tre PT-timmar på SATS. De hade PT-dag med specialerbjudande och jag behöver ta lite nya steg i min träning.

Imorgon blir det möte och sen städning. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: