onsdag, februari 24, 2010

Inga muskler kvar...

När jag kom till gymmet idag så hade min PT lagt upp ett mördarprogram som han ville testa på mig. Så här efteråt kan jag konstatera att det kommer bli svårt att komma ur sängen imorgon. Mina muskler, mina stackars muskler, vad har jag gjort med er? :-P Fick skippa PilatesBall eftersom det inte fanns en chans någonstans att jag skulle orkat med det. Hehe.

I eftermiddags var jag hos min nagelskulptris och fick plockat bort mina påbyggen. Mina riktiga naglar visade sig må alldeles utmärkt undertill och de har fått både skyddslack och vårdande olja på. Lite torra är de, men de bör återhämta sig snabbt. Fick beröm för att de är fina och starka. :) Passade på att slänga in lite extramotion när det fanns att tillgå. Det tog 35 minuter att powerwalka dit och 35 minuter tillbaka. En riktigt bra dag alltså. Nu blir det OS, vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: