fredag, februari 12, 2010

Glada nyheter

Har varit ut på landet idag och njutit av snabbt växande snödrivor. Snö är vackert att titta på, men inte roligt att vara ute i när det stormar. Inne i Malmö märker man inget, men så fort man tar sig utanför städerna så riskerar man att fastna i den drivande snön.

Annars fick jag ett mycket trevligt telefonsamtal idag. Vad det innebär avslöjar jag senare. Ni som vet, ni vet, men jag vill inte skriva något förrän jag har det svart på vitt, så att säga. :)

Imorgon ska jag till viktväktarna för första gången sedan början av december. Det är tio veckor sedan sist och eftersom jag är guldmedlem så räcker det med det intervallet. Men, jag tänker ändå gå dit oftare eftersom jag får med mig Nanna dit också. :)

Ikväll tjuvstartar OS med backhoppningskval och det tänker jag faktiskt titta på. :) Imorgon blir det kalas och tvättstuga. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: