onsdag, februari 17, 2010

I träningens tecken

Oh ja, jag har äntligen kommit igång med min träning på allvar. Jag tränade PilatesBall idag och imorgon är det planerat både spinning och simning. Däremellan blir det ungefär sju och en halv timmes vila och dessutom är det olika muskelgrupper som ska tränas. :) På fredag bokade jag också in ett pass, men eftersom jag inte vet hur lång tid mitt möte i Lund varar, så avbokade jag det så länge. Har jag tid så blir det definitivt träning.

Läste att det ska komma mer snö imorgon. Jag tycker att det räcker nu, det är ju snart mars och nu vill jag se snödroppar, vintergäck och grönt gräs. Ute på landet är det nästan ofarbart, vilket är svårt att tänka sig när man sitter inne i storstan.

Tänkte inte skriva mycket mer nu, ska se på OS. Hehe. Heja Sverige! :) Vi hörs.

Bæjó!


(Följ mig också på twitter)

Inga kommentarer: