fredag, februari 26, 2010

En shoppingtur med maken

Körde igenom mitt träningspass idag och lyckades riktigt bra med alla övningar utom en, som skulle involvera magmusklerna. På grund av enorm träningsvärk i den regionen så blev övningen gjord, men inte till 100% som den ska göras. Jaja, bättre halvbra än inget försök i alla fall. Efter träningen blev det en snabb dusch på gymmet innan jag mötte upp Gummi på Stortorget.

Inledde stadsturen med en laxbagel och en stor latte på EspressoHouse vid Hansa. Gick sen inom Nilson och H&M och shoppade ett par skor och en snygg, halvlång tröja som man kan kombinera både med jeans och leggings. Passar bra att jobba i dessutom, vilket är det jag främst är ute efter nuförtiden.

Efter turen på Hansa gick vi upp till Triangeln. Gummi kollade på tv-spel och jag gick upp och snackade med mina kollegor en stund. Trevligt att träffa dem alla igen, det var ett tag sen sist. Kollade in lite vårnyheter och efter en runda inne på Clas Ohlson så gick vi hem.

Nu blir det en och en halv dags vila innan simningen på söndag. Ska bli skönt att ta det lugnt och låta musklerna ta igen sig. Nu ska jag sortera lite saker. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: