tisdag, februari 01, 2005

cat-on-box

nej, inte samma rubrik som igår, men nästan... hehe... igår packade jag de tre tomma lådorna med handdukar, sängkläder och glas bland annat. så nu kan fred inte längre ligga i lådorna, men det kompenserar han med att ligga på dem istället... hehe...

gick upp kl 8 idag, det var mycket segt må jag säga... usch... ska upp lika tidigt imorgon, och det ser jag inte fram emot. har föreläsning imorgon förmiddag och sen på eftermiddagen har jag workshop med conny. vi ska ta igen kameragenomgången vi inte fick i ettan. ska bli kul! :) sen på kvällen ska jag träna "step basic", det var så kul förra gången, så jag ser fram emot imorgon.

gummi gjorde lasagne idag med quornfärs, det var hur gott som helst men jag vet inte alls vad vi ska ha imorgon. kanske jag får honom att göra sin pasta/korv-gryta ;-) annars gör jag en vegetarisk köttfärssås... det är också gott. hm...

imorgon får jag förhoppningsvis reda på när indierna vill ha min lägenhet. ringde skövdebostäder idag och frågade. de sa mig att en av indierna skulle komma in imorgon och få mitt telefonnummer så att han kunde ringa mig angående visning av lägenheten. när han, eller hon för den delen, ringer så ska jag fråga när de vill flytta in, men, enligt skövdebostäder, så ville de flytta in så snart som möjligt. det gör mig absolut inget, vi vill flytta så snart som möjligt också... :)
men men... nu ska jag kolla vidare på discovery. ha det så bra!

bæjó!

Inga kommentarer: