onsdag, februari 16, 2005

duktig flicka

idag har jag lyckats skriva en analys på star wars IV, det blev exakt fem sidor och 2294 ord. vi fick skriva minst 1600 ord och max 2400, så det var absolut lagom. wohooo :) ska bara förbereda redovisning imorgon kväll.
gick upp halv elva, så jag har inte direkt tagit lång tid på mig heller. gjorde köttfärssås och spaghetti till middag idag, det var mycket gott och jag fick en rest över, som tur är.
gummi har också pluggat idag, men han gick upp så mycket tidigare än mig... hehehe...

imorgon ska jag jobba 12-17 istället för 13-18.15 eftersom christel ska iväg och kolla på en lägenhet. ska bli kul att jobba vardag, men det blir nog inte lika mycket folk som på en lördag... tror jag i alla fall... hehe...
på fredag ska jag ringa vårdcentralen och försöka få en akuttid. har så ont i fotleden och hälsenan att jag inte kan gå så himla bra... :(

jaja, ska kika vidare på det svenska "top model", ska se första avsnittet och se om det är värt att kolla på. ha det så bra!

bæjó!

Inga kommentarer: