fredag, februari 25, 2005

ugla bugla...

har egentligen inte så mycket att säga mer än att jag är uttråkad! fredagar är döda dagar! inget händer!!! :þ
men men... gick upp kl 10 idag, kvart över kom kvartersvärden och rensade mitt avlopp. tackar, tackar! körde till stan vid tolv, handlade lite mat och kollade lite. köpte ett par nya skor på jobbet, jättebilliga tack vare min personalrabatt! wohoo! de är hur söta som helst! :)
körde sen hem igen och sen dess har jag inte gjort mycket. jag kollade dock klart på "pride and prejudice" och när sluttonerna kom så satt jag med ett fjantigt leende på läpparna... hehehe...
gummi kom hem vid femtiden, pratade med sina föräldrar i telefon en liten stund och sen gick vi till kryddan för att äta. gummi åt en kebabtallrik och jag min vanliga pizza, hur gott som helst!

imorgon ska jag ner till stan och köpa nya träningsskor, sen ska jag ta det lugnt och försöka läsa lite. gummi skriver omtenta imorgon från halv tre till halv åtta, tror jag, sen ska vi inte göra mycket mer. ska ta det lugnt. jag tänkte spara mina festarpengar till en fest väl värd dem! ;-)

men, nu ska jag försöka hitta på något! ha det så bra!

bæjó!

Inga kommentarer: