lördag, februari 05, 2005

jag är så himla trött...

hoppas att jag får sova ordentligt inatt :) förra natten sov jag inte helt bra, hade svårt för att somna. gummi var ute på bogrens och festade med killarna på "coyote ugly". han kom hem ganska aspackad... hahaha... och slocknade så fort näsan landade på kudden... och... började snarka!!! alla som känner mig vet mycket väl hur lätt (ironi!!!) det är för mig att somna med ljud... men men, så småningom tog tröttheten över och jag somnade .

jag har arbetat 11-14 idag, det var kul, sålde riktigt bra idag, och vi klarade veckobudgeten. det är kul att köra rusher och riktigt få sälja med glädje istället för med hat och avsky som på mcdonald´s.
köpte sushi på vägen hem som vanligt. det var mycket gott. resten av dagen har jag verkligen inte gjort mycket av värde. är så himla trött bara, måste sova. :) har inga speciella planer för imorgon, kanske tränar jag lite hemma eller lite på gymmet... har viktväktarna på onsdag och jag håller tummarna för att jag klarar det... men, egentligen... varför skulle jag inte klara det? jag har varit hyffsat duktig under julen, jag borde ligga på jämnvikt som vanligt.
jaja...

jag hoppas att ni andra får en trevlig kväll. nu ska vi slappa framför tv:n och kanske spela lite datorspel. ha det så bra... imorgon är det dags att äta semlor hos anders & hanna! mmmums!

bæjó!

Inga kommentarer: