tisdag, februari 15, 2005

doktorn nästa...

jo, tråkigt men sant. jag har haft ont i ankeln i en dryg veckas tid. tror att det kan vara början till en hälsporre, dvs. överansträngd hälsena... ska ringa doktorn imorgon eftersom jag inte står ut längre. har ont och kan inte träna som vanligt. :(
annars är allt som det ska vara. snön ligger lika vackert där ute som igår, hade skola hela dagen idag och så har vi varit på willy´s och handlat. gummi kokade korv till middag idag, jag hade verkligen ingen aning om vad jag skulle göra och vi var båda hungriga när vi kom hem från affären. det gick snabbt och lätt att "gräva ut" bilen från snön, det var pudersnö så det var bara att putta ner det... :)
imorgon är jag ledig och då ska jag skriva en analys på "star wars IV - a new hope", på torsdag är jag också ledig, men ska jobba 13-18.15. ska bli kul att jobba vardag också. på fredag har vi inlämning och redovisning på analyserna och till helgen är det fest! :) ska bli kul, men kanske inte lika kul om man inte kan dansa. vi får se...
igår var det ju "alla hjärtans dag" och jag hoppas ni hade det trevligt. idag fyller pappa år, 55 år blir han idag... grattis! grattis! grattis! :D har ringt honom och gratulerat.
men, nu ska jag kika tv och kanske spela lite spel... see ya!

bæjó!

Inga kommentarer: