söndag, februari 20, 2005

vilken lördag!

ja, vilken lördag det var! ;D
gjorde inte mycket igår, satt i soffan och kollade skidskytte och var sen på kryddan med gummi vid sextiden på kvällen. gick till lisa strax efter att vi kom hem.
hos lisa var vi sju stycken mer, eller mindre, utklädda flickor som drack lite och hade en hur rolig förfest som helst (se bilder i albumet "skövde"). vi gick till kåren vid 23-tiden, men det var ganska dött så vi gick till bogrens istället och hade det hur kul som helst! :D
när jag kom hem hade inte gummi kommit hem från kåren än så jag sa godnatt till fred och gick sen ner till gummi. där satt jag en stund och chattade med sirrý på msn och när vi sagt godnatt så tänkte jag att jag kanske skulle kolla hos ari eftersom klockan var tjugo i fyra.
när jag kom ner till ari så var hans dörr olåst och jag knackade på. där satt ari och gummi och spelade super mario bros 3 på x-box! mitt gamla favoritspel som jag alltid spelade när jag var sjuk... vilken underbar nostalgitripp!!! :)
vi kom hem lite efter fyra och åt lite... väl i säng var klockan fem och vi slocknade ganska snabbt. gick upp kl 13, otroligt död... hehehe... ska blogga mer ikväll... nu ska vi snart till mcdonald´s..

ha det så bra allesammans!

bæjó!

Inga kommentarer: