lördag, februari 26, 2005

mer rödis...

vaknade fem imorse av att min katt kissade i en plastpåse jag hade på golvet. jag räddade snabbt situationen och bannade min katt (snällt, men bestämt). sen sov jag till åtta-halv nio, men kunde inte sova mer och gick upp. jag tror han kissade där eftersom han börjar bli könsmogen... snart dags att bli konsultkisse... hehehe...
körde till rusta strax efter elva och sen till centrum. på rusta köpte jag två flaskor kopparrött hårfärgningsmedel och nere i stan köpte jag nya träningsskor, ett par nike för 999 kr, likadana som tränarna på gymmet har. de har underbar stötdämpning... :) weeee
kom hem samtidigt som gummi och ari, men gummi skulle göra sista förberedelser inför omtentan så jag satt och väntade på honom uppe hos mig. sofie kom upp vid halv tre och hjälpte mig att färga mitt hår, det blev ett jättebra resultat i en ljusare nyans röd än vad jag brukar vara.
gummi skrev tentan mellan 14.30 och 18, när han kom hem så gjorde jag en enkel middag. stekte lite lök, svamp och köttfärs som jag serverade i pitabröd... mums... :)
sen har vi bara slappat ikväll, köpt lite godis och kikat på "dogma". imorgon ska jag läsa lite ur romanen jag har och sen ska jag ta det lugnt. om två dagar får jag träna igen! wohooooo!
ska snart sova. ha det så underbart! sov gott!

bæjó!

Inga kommentarer: