söndag, februari 27, 2005

snart ska lille oscar ut...

kl 01.45 inatt kommer oscarsgalan igång på svt2. so far så är det jag, gummi, drengur och jóna som ska kolla på det hemma hos mig. min tv är lite dum, så vi kunde inte vara nere hos gummi som vi planerade. man ska inte push it med en tv som varit med sen 1989 ;-)
gick upp halv elva idag och har varit hemma hela dagen lång. fred skötte sig i natt och var en duktig kisse. har kollat på skidåkning idag, herrarnas klassiska femmil, typiskt att svenskarna inte håller när det gäller... det kunde ha blivit en tredjeplats, men så kommer aukland (norge) och verpaaluu (estland) och går om en halv kilometer innan mål... stööööörigt!!! "bara" en femteplats, men okej... fredriksson körde bra för sin valla... :þ istället blev det trippel norskt på prispallen... :(
har inte fått läst ett dugg idag, har varit alltför lat när det kommer till skolarbete... hehehe... jag och gummi tog en promenad vid femtiden, det var svinkallt men det kändes bra när man kom tillbaks. gummi gjorde middagen idag, sin underbara pastaröra... mmm...
snart ska vi spela lite "call of duty", ladda med kaffe och invänta det traditionella "and the oscar goes to..." jag ska, bland annat, kolla kändisarnas kläder... hehehe... *rodnar* modefreak!!! ;-)

ha det så bra, och sov gott, ni som inte ska vara uppe i natt!

bæjó!

Inga kommentarer: