fredag, februari 04, 2005

another day in paradise...

äntligen fredag! och hundan vad veckan gått snabbt, det var ju fredag precis... hehehe... jaja, gick upp tio idag, hade seminarium från 11.15 till 12 om tid- och rumsanalys på star wars V "the empire strikes back". det gick mycket bra, torbjörn verkade nöjd med oss. visade också ett klipp ur filmen som exempel på hur tid förflyter i filmen.
har också tränat bodypump idag, det var lika kul som alltid - förutom det faktum att jag aldrig i mitt liv kunnat göra "riktiga" armhävningar men, som tur är, så är jag inte ensam om det i gruppen. annars hade det varit pinsamt.
jag och gummi var och åt clubsandwich på kryddan idag, det var mycket gott som alltid, och nu är han på fest hos ari. de ska kanske ner till bogrens senare. vi får helt enkelt se. imorgon man kanske ska ut, det lär vi också få se hur det blir med det. lisa och sara är i göteborg och kollar på "within temptaion"s konsert.

om två veckor är det 70-talsfest på kåren, och idag fick jag mina kläder från h&m. kjolen jag beställt var jättesöt, vit med turkosa blommor och med en underkjol med tyll. den satt hur bra som helst. sen hade jag även beställt ett par shorts, som visade sig vara ordentligt kort-korta och sydda i 70-talsstuk, alltså kan jag ha dem till ovan nämda kårfest... wohooo... till det: mina guldsandaler från 70-talet och någon tidsenlig tröja. :)
imorgon ska jag dessutom jobba, 11-14, och sälja massor av skor, och sen ska jag köpa med mig hem sushi, som alltid... min stora passion i livet - det är sushi!!! :D

men men... nu ska jag surfa vidare innan det är dags att krypa till kojs! ha det så underbart!

bæjó!

Inga kommentarer: