torsdag, februari 03, 2005

truth or dare?

hm... dagen har inte precis varit fyllt med för många sysslor. i förmiddags var jag nere i stan och fick recept på p-piller, sen köpte jag kromtabletter för att minska sötsuget - de verkade inte funka så jättebra, har precis ätit lite godis, men inte lika "mycket" som vanligt... :) köpte även nytt dietpulver. sen var jag på apoteket och sen willy´s innan jag körde hem igen.
jobbade i två timmar med en analys på star wars med vår grupp, och vi är redo för en tiominuters redovisning imorgon.

jag och gummi ska snart spela "call of duty" med de andra pojkarna, hoppas jag gör bra ifrån mig, är bara så himla trött. det här inlägget lär inte bli långt...
ha det!

bæjó!

2 kommentarer:

Jóna sa...

Code of duty????

Stína sa...

hahaha... jag skrev fel... det ska heta "call of duty"... ooops, det e, i alla fall, ett jätteroligt "döda-varandra"-spel... ska rätta det genast :) / stína