måndag, februari 07, 2005

samma dag, fast lite senare ;-)

yeeeeees... håller på för fullt att tvätta och hoppas att tvätten är klar snart... pojkarna är mitt i en omgång "call of duty", jag var med lite och spelade, men medan jag väntar på tvätten så spenderar jag kvalitetstid på min katt... men, just nu ligger han och sover på en flyttlåda. på tal om vår flytt: de där indierna har fortfarande inte hört av sig, man undrar vad de egentligen sysslar med... jaja, men vi har ju all tid i världen :)
skolan var okej idag, ganska massa prat och lite exempel. margaretha pratade om nyheter idag, det var intressant, men jag satt mest och skissade i mitt block.
efteråt gick jag hem och slappade. gummi lagade mat idag och vi gick sen ner till stan. jag tränade "centre" och gummi fick ordnat ett par saker.
nu är jag här, som sagt, det är en intressant dokumentär på tv3 så jag ska ta och kika vidare på det... ha det så bra allesammans!

bæjó!

Inga kommentarer: