torsdag, februari 10, 2005

sent... igen... :þ

ja, men kan man hjälpa att man fastnar i ett roligt datorspel som "call of duty"? tror inte det... riktigt kul att mäta sig mot de duktiga "pågarna"! :)
idag har jag inte haft skola, kom däremot precis på att jag kanske skulle lånat en viss bok på biblioteket, men det får vara så - kan ju ändå inte göra något åt det nu...
var på viktväktarna idag och konstaterade att jag fortfarande håller jämnvikt... jag är allt en duktig liten flicka. som belöning blev det en nattamacka med hangikjöt och en prince polo efter maten... mmm... men, det får inte bli en daglig vana... stay healthy... ;-)
imorgon ska vi göra grupparbete, det är "the dreamteam"... hehe... vi flinade när vi såg indelningarna: jag, katrin, stefán och sofie i en grupp... undrar hur maggi delat in oss då... hm... i och för sig så är vi alla fyra i A-gruppen, men i den är vi ju uppdelade i flera små grupper... jaja, det ska nog gå bra, ska ni se... vi ska prata om kritik... bra att boken kommit till akademibokhandeln då...not!!! *stor, ljudlig suck a la dramaqueen*
de lovade att få in den redan vid kursstart för tre veckor sen, men den har inte kommit. :( ska nog dra till biblioteket imorgon förmiddag och få tag i ett låneexemplar... men, åååhhh... vad man blir sur när saker och ting inte fungerar som man vill...
ikväll har jag även kikat på "top model 3" där jag fick se min favorit "eva - the diva" vinna. jag tyckte bäst om henne just för hennes personlighet och hennes söta utseende. sen kollade jag på "the swan"... har tyvärr ingen bra förklaring till varför jag älskar makeovers, men det gör jag... hehehe...
glömde träna idag så det blir aerobics eller step intervall imorgon, har inte riktigt bestämt mig, men jag ska i alla fall försöka få gummi till att göra maten... :þ
inatt sover vi hos mig, hoppas nu att lille fred håller sig lugn och inte väcker oss kl 8... argh, säger jag bara i så fall... ;) ha det så bra, nu ska jag surfa vidare!

bæjó!

Inga kommentarer: