måndag, februari 28, 2005

trötthet, osannolik trötthet!

ja, det blev ju som jag sagt, jag och gummi satt uppe hela natten och kollade på oscarsgalan. det var meningen att det skulle vara drengur och jóna också, men jóna berättade för mig att hon lagt sig för att vila och sen vaknat kl 6 i morse... hehehe... ari kollade en liten stund med oss, men gick vid tre. tja, oscarsgalan vad godkänd, men inte mer. den var oerhört snabb i tempot, vilket de hade varnat för och det kändes lite tamt, men annars var det ok. chris rock var hur rolig som helst som värd och vackrast klänningar hade (enligt mitt tycke) scarlett johansson, kate winslet och charlize theron. :)
jag och gummi kom i säng ungefär kl 6 i morse, gummi gick upp kl 9 för att han hade lektion och jag gick upp kl 11 eftersom jag helst ville undvika att vända dygnet helt och hållet... inte direkt smart om jag ska upp kl 8 imorgon... :(
idag har jag läst i min bok, skickade även ett födelsedagskort till min barndomsvän, rebecka, som pluggar i uppsala! hon fyller 21 år imorgon! grattis! :)
till mat lagade jag spaghetti med köttfärssås, det var gott, som vanligt. sen fick jag en massa matlagningstips och recept av drengur! tackar tackar! alltid bra att ha en kock till hands! :)
har precis avslutat en omgång "call of duty" och jag känner mig mer död än levande. har lektion imorgon 10.15 - 12 och sen har vi frivillig tentagenomgång på eftermiddagen, men det tror jag att jag struntar i... got to read!
well well... nu ska jag surfa lite innan sängdags! ha det så bra!

bæjó!

1 kommentar:

Bryndis Frid sa...

vá horðu þið á allan óskarinn??
ekkert smá. Ég er greynilega ekki nógu mikið inn í þessu ég bara stein gleymdi hvenar hann væri :/
Er samt búin að sjá nokkrar af myndunum sem unnu :)ánægð með það :)