måndag, februari 21, 2005

en otroligt bra dag!

vet inte varför, måndagar ska inte vara bra dagar enligt lagen om alltings jävlighet... hehehe... okej, dagen började väl inte så himla bra. jag sov inte så bra i natt, var jättevarm och vaknade hela tiden... men, efter detta så kunde det bara bli bättre. hade en bra förmiddag... en liten stund innan jag skulle till skolan så ringde en tjej vid namn anna. hon hade bokat min lägenhet och ville kolla på den, så vi bestämde att hon skulle komma hit efter skolan.
introduktionen till b-uppsatsen gick också bra. vi blev indelade i handledningsgrupper, men vår handledare kunde inte komma så vår grupp slutade tidigare vilket gav mig tid att hitta lite källor på biblioteket.
anna gillade lägenheten och ska ringa skövdebostäder imorgon och säga att hon tar den, sen ska hon säga upp sin och vi hoppas att den blir uthyrd snabbt och att den som vill ha den, vill ha den mycket snart. :)
till mat gjorde jag extra köttfärssås till det jag redan hade i kylen och detta serverades i varma pitabröd... mycket mycket smaskigt!
nu ska jag ta det lugnt och lägga mig tidigt, ska plugga lite imorgon och förbereda inför handledningen på onsdag. ha det så bra!

bæjó!

Inga kommentarer: