torsdag, februari 24, 2005

snart helg igen...

och jag har ingen aning om vad vi ska hitta på. om två timmar och tjugo minuter kommer månadens csn-pengar och då ska jag betala ett par hundra räkningar... hehe...
idag gick jag upp halv elva och har fått gjort många saker idag. har skickat ett papper till min handledare om mitt ämne, har fjärrlånat tre böcker, en från örebro och två från svenska filminstitutet i stockholm. sen har jag sökt lite mer jobb i akureyri samt kollat sommarjobb i sverige också, men jag hittade inga. vad mer? jo, jag har kollat på de tre första avsnitten av "pride and prejudice", ska kolla de tre sista imorgon. imorgon ska jag även försöka få skrivet lite.

vår kvartersvärd var också här och inspekterade min lägenhet. han ska komma tillbaka imorgon och rensa mitt avlopp... visst, varsågod, bara jag slipper... hehe...
ååååh... ska aldrig mer äta godis! köpte precis en vanlig portion lösgodis på hallonet och jag mår illa... hehe... har inte ätit godis på fyra dagar och det lär verkligen inte bli några problem att klara fyra dagar till... :þ

gummi gjorde hamburgare idag till middag, det var hur gott som helst! :D får se vad man gör imorgon, känns som en köttfärssås... hehe... har verkligen ingen fantasi...
nu ska jag ta och kolla vidare på discovery! ha det så bra!

bæjó!

Inga kommentarer: