onsdag, februari 02, 2005

mår inte riktigt bra...

inte efter det jag precis fick reda på. mina två bästa vänner är ovänner och det har gått så långt att den ena funderar på att säga upp bekantskapen med den andra... och det gör ont... vi har ju varit vänner sedan sjuan/åttan... :( kan ju alltid hoppas att missförstånden och allt som inte går att fixa nu, kanske går att fixa senare...

har varit hela dagen i skolan, först från 9.15-12 då conny visade oss hur de tre olika kamerorna funkar. sen var en del i studion mellan 13.15 och 15 där vi lärde oss använda dem i praktiken också. mycket givande och intressant, speciellt eftersom jag tänker använda en kamera till mina mediaprojekt.
har tränat "step basic" idag, medan gummi cyklade och styrketränade lite, mycket kul och svettigt, men jag börjar lära mig stegen ordentligt.
imorgon är jag ledig, ska till barnmorskan och få recept på nya p-piller och sen ska vi arbeta i vår grupp med att analysera vidare "star wars V - the empire strikes back". när vi väl är klara med det så ska jag och gummi (om vi hinner) till det stora möbellagret vid tidaholmskorsningen och kolla om vi hittar något billigt köksbord. kanske en LP-spelare och ett Nintendo 8-bitarsspel... hehehe...

jaja... snart är det dags för "top model 3", så nu ska jag slänga mig i soffan - det har jag förtjänat!!! ha det så gött!

bæjó!

Inga kommentarer: