onsdag, december 01, 2004

när det kommer till screening...

har jag en tendens att bli nervös, även när jag vet att det kommer bli bra, så även idag. hade screening på mitt projekt idag, o det gick bra, fick konstruktiv kritik som jag ska använda på min hemsida så gott det går... hehe...
idag blev jag lite besviken på klockan, trodde att gummi gick upp kl 7, men han gick upp kl 8. så när han skulle säga farväl, så trodde jag att klockan var 8, men det var den inte... *snyft*... klockan var tre minuter i nio, o att jag skulle upp tre minuter senare... :( men, det var bara att ta sig upp o se glad ut, hade ju screening kl 10.15.
allt gick bra, synd bara att de var tvungna att ge var o en 20 min... förvisso e det bra att man fick max 20 min, men när man typ avslutade tre minuter för tidigt, så var de tvungna att fylla ut den kvarvarande tiden... *suck*... tiden gick oerhört sakta, o så ska man dessutom närvara vid morgondagens screening också, men det e kul att se vad de andra gjort. var mycket imponerad av vad jag sett idag o dessutom har jag insett att det e filmdelen jag e bäst på, även om det e kul med berättarteknik.
slutade kl 16.15 o kom hem så där lagom till att solen gått ner. trist med tanke på att man knappt sett dagsljus idag. imorgon ska man upp kl 8 också... *argh*

det blev falafel med ris o sötsur sås till middag, o sen började jag packa in julklapparna, o blev klar med alla utom farmors o ann-margreths... behöver kartonger till dem. men, annars e jag nästan klar... wohoo!!!
tände mitt datumljus idag o åt första chokladbiten i min chokladkalender.
sitter o kikar på det första avsnittet av "top model 3", det brukar va kul att se alla dramaqueens o divor som tror att de e såååå himla bra, fastän de allt skulle behöva minst en lektion i ödmjukhet.

jaja.. imorgon e det torsdag igen, fan vad tiden går snabbt. ska ta det lugnt i helgen, vi orkar inte festa, så det blir väl bio... vi får la se, det e bara onsdag... hehe... så, ha det så bra i glöggen!

bæjó!

Inga kommentarer: