onsdag, december 29, 2004

förkyld?

bra fråga... vaknade imorse med kliande hals och jag lite grötig röst, inte kul alls... näsan rinner också på mig... hoppas jag i alla fall är frisk till nyårsafton. har dessutom så mycket att plugga att jag vadar i böcker och papper... skrev exempeltentan igår, det var helt ok. lugnade mina stackars tentanerver lite... ;-)
hade rebecka, ruben och gertrud på besök igår, de som gav mig fred. de beundrade honom mycket och tyckte att han var en mycket fin katt. vi åt pizza och sen äpplekaka... mycket trevligt och gott.
idag hade jag sovmorgon till kvart i tio, då var det uppstigning. gick upp, åt frukost och började plugga. har nog pluggat hela dagen, två kapitel i manovich-boken. har nästan två kapitel kvar... usch...
ska snart hoppa i ett mycket varmt bad och få tillbaka blodcirkulationen i händer och fötter, de är så otroligt kalla. varför ska jag ha så dålig blodcirkulation??? :( men, på mitt rum är det i alla fall varmt, underbara element. imorgon ska jag plugga lite och sen vid fyra ska jag, pappa och gunilla till burlövs center och hälsa på fredrik när han jobbar. han ska kolla min syn och sen ska vi prova ut glasögon till mig. behöver nya, mina gamla är från 1998 och är hyffsat smårepiga *ironi* han frågade mig "kan du se igenom dessa?" hehehehe...
men men... nu ska jag kolla min mail och läsa lite nyheter... tills vidare...

bæjó

Inga kommentarer: