fredag, december 17, 2004

fredag igen...

det är ju helt otroligt vad tiden går snabbt. om exakt en vecka sitter jag hos pappa, mycket nöjd med mina julklappar, och äter julgodis... antagligen... hehe...
vi gick upp kl 10 idag, var ganska trötta och behövde sömn. jag somnade direkt i natt, och har sovit mycket gott i natt. det var ett tag sen. gummi gick sen ner till stan för att utföra ett par ärenden och jag gick upp till mitt för att förbereda inför vår redovisning idag.
var i skolan mellan 13.15-15 idag, seminarium... det gick hur bra som helst, var inte alls nervös för att tala inför klassen och kunde svara läraren sen när hon ställde frågor. mycket bra, mycket bra! :)
sen hem igen och pratade lite med mina vänner på msn. gummi städade sin lägenhet och kom sen upp till mitt. vi har typ umgåtts hela dagen, imorgon ska vi till johan 10.30... tåget till köpenhamn lämnar skövde 11.59... jag ska utföra lite egna ärenden imorgon när de åkt, sen ska jag till kåren och dricka lite, men inte mycket... är inte riktigt på humör och så ska jag plugga på söndag och behöver sömn och så.
lagade mat idag, det blev en köttfärssås gjord på kycklingfärs, med lök, svamp, squash, morötter och vitlök + krossad tomat och lite hemliga ingredienser... hehe... ;-) körde sofie till tågstationen kl 18, efter det slappade vi lite. sen kokade jag lite gröt, som vi åt med jordgubbssylt, pepparkakor och knäck... såg tim burton´s "the nightmare before christmas" - en film jag ser en gång om året - vid jul, en riktig julfilm, trots att karaktärerna bor i "halloween town"... mycket bra, och en typisk tim burton, har ni sett "beetlejuice", så vet ni hur animationerna ser ut. filmen är gjord i stop-motion-teknik, i vissa fall med datoranimation. figurerna är gjorda i lera, och det måste ha varit ett mödosamt jobb att få till varje detalj... imponerad! :D
bytte julklapp med gummi, han fick en röd, jättesnygg t-shirt av mig och jag fick en jättegod luktande parfym: naomi campbell´s "sunset"... ska nog ha den imorgon.. :)
yes... ska nog ner till honom nu, ska duscha och sen sova... är ganska trött... igen... hehe... men, det är mörkret här som slöar ner en... vi skyller på det :þ

då så... ha en fortsatt trevlig kväll allesammans! I certainly will! :D

bæjó!

Inga kommentarer: