söndag, december 26, 2004

snart iväg...

till tjejfest, det ska jag... det är La Maffia som ska ha tjejmiddag (plus nannas pojkvän) och byta julklappar med varandra. ska hämta pelilla i hammarlöv halv sex, och sen ska vi köra till svedala. det ska bli hur kul som helst, ska ha med mig min digitalkamera så att det blir lite bilder därifrån. wohooo...
hoppas ni alla har det bra, jag mår alldeles utmärkt. fick en full tank bensin av pappa, katten är hemma i fuglie igen och har genast ockuperat favoritfåtöljen... ;-) har pluggat idag också, så det går framåt på den punkten.
betalade precis räkningar, har 2000-nåt kr kvar, ska till tandläkaren imorgon (ve och fasa!) kostar mycket pengar, det... :( sen ska jag och pappa till malmö och äta och shoppa lite på julrean. jag ska köpa mig ett par nya jeans, ett par rejält snygga... hehehe... sen ska vi "våldgästa" fredrik, jag har ju inte varit i hans nya lägenhet än... trevligt, trevligt!

got to go!

bye bye

Inga kommentarer: