söndag, december 05, 2004

star wars...

e så himla bäst!!! har inte sett dessa gudomliga filmer på ett tag, men det kändes bra att köra idag... dock... såg på "shallow hal" först, en komedi med jack black o gwyneth paltrow. den e faktiskt bra, trots alla överviktigas klagomål om att den skulle på nåt sätt förlöjliga dem... ehm... jag har själv varit överviktig o jag var inte ett dugg förlöjligad när jag såg den. den e en feel-good film som verkligen ger budskapet om att det e den inre skönheten som räknas i längden, inte den yttre. det e det man har innan för pannbenet som räknas, inte om man råkar ha stora tuttar eller extremt smal kropp... o tur vore väl det, vem vill se ut som en barbie o ha ett förstånd som en ettåring? ja, inte jag i alla fall...
men men... star wars IV blev det i alla fall innan jag var totalt död, så vi kör V o VI imorgon istället. det gör inget, det e helt underbart att se de gamla klassikerna igen :D
vi gick upp halv elva idag, sen började jag jobba kl 12 medan gummi gick till skolan o programmerade lite + skrev rapport. det gick bra att jobba, sålde mycket - en hel del rea-skor också o en del vårdprodukter också, så christel kommer att vara glad nu... hehe... köpte med mig sushi hem, vi var på det humöret, o det var verkligen kanongott!!! voda har kanongod sushi, även om kanske det där stället i Lund har något godare... men, det spelar ingen balalajka... ;-)
sen gick jag upp till mig o efter en stund kom också gummi upp... o där har vi suttit hela kvällen tills IV var slut o vi gick ner här...

imorgon e det extrem sovmorgon som gäller, har tvättid mellan 16 o 20, o ska städa lite i min lägenhet... lite skitigt, men det fixar man på nolltid... :)
gummi ska göra hamburgare imorgon, det ska bli himla gott!!! ser mycket fram emot detta! hmmmm... what shall I do more? inget mer... kanske köpa mer värmeljus så att man får utökad myskänsla hos mig... samt dricka lite glögg också... mums...
så ja... det var kvällens/nattens blogg... godnatt i stugorna.. :D

bæjó!

Inga kommentarer: