torsdag, december 09, 2004

alltid trött...

vet inte varför, men jag e alltid trött trots att jag sover hur bra som helst. jag antar att det beror på att det e mörkare här än i skåne, men jag e åtminstone inte deprimerad... men, jag brukar inte var det i alla fall, så jag förväntar inte mig något sånt anyway... får nog börja med lite vitaminer... hehe...
gick upp kl 10 idag, gummi gick till skolan en timme tidigare. hade lektion från kvart över ett till tre o sen klassmöte till halv fem. blev lite besviken på de fakta som kom upp på mötet, men det e inte lönt att kämpa om inte hela klassen vill... tråkigt men sant... jaja...
gjorde kebabgryta med spaghetti idag, det blev kanongott! sen gick vi till ica o handlade lite - jag ska baka lussekatter o koka knäck imorgon. ska bli spännande att se hur det går. har aldrig kokat knäck förr... :) ska även plugga mycket, eller åtminstone en del. har ju "underbara" 1200 sidor att klara av under julen... fy fan, säger jag bara... :( vad ska jag mer göra? som jag tidigare nämnde, så e det fest till helgen, wahoo! :d party party!
jösses, det e tredje advent på söndag, snart jul ju!!! :D

yes... då var det snart dags att ta sig ner till gummi o vänta på honom i sängen eller vid datorn. han e hos jóna o spelar poker med henne o ari... jag e alldeles för dödis för att vara med... :(

bæjó!

Inga kommentarer: