lördag, december 25, 2004

hur skumt är inte detta?

bloggen funkar... hos min pappa... med en superslö dator (läs: windows 95, modem...mm...) jaja... hoppas ni haft en trevlig jul, det har jag... fick, förutom mycket annat trevligt, en massa sprit och en digitalkamera... familjen känner mig, oh yeah! ;-)
ska snart kolla på "amelie", en film som ska vara hur bra som helst. får hoppas att de har rätt... hehe...
imorgon ska jag plugga och sen till svedala där jag ska fira jul med mina girlfriends. fred har klarat sig bra också, han hittade snabbt en favoritplats hos pappa, bakom granen... sötnosen... :)
gick jättebra att sjunga idag, lite segt att gå upp kl 6 när man bara sovit i 6 timmar, men det gick bra. mamma, ann-margreth och mormor var och lyssnade, i en fullpackad kyrka. vi var 20 personer som sjöng. mycket vackert och stämningsfullt! :)
så... nu ska vi bara se om detta kan uppdateras också... keep ya fingers crossed...

bæjó!

Inga kommentarer: