måndag, december 20, 2004

äntligen funkar det!!!

de har uppdaterat nätverket idag, så jag har ju inte haft internet varken igår eller idag förräns för en stund sen... blev så otroligt glad när jag såg att jag visst var online! wohoo!! vilken datanörd jag är! hehehehe
idag väckte fred mig halv åtta, då ville han kela och sen busa... katt... gav upp förhoppningarna om sömn vid kvart i nio och gick upp. började läsa och har idag läst 80 sidor, min hjärna har totalt gett upp, känner mig som en 5-åring i tankarna... :þ
sen har jag också städat, lekt lite med min latmask till katt... av någon skum anledning så älskar han att ligga och dåsa ovanpå min resväska... jo, det är sant... min resväska... där har han legat mestadelen av dagen och han kommer att vara svinbusig vid midnatt när jag ska sova... ego-kisse... ;-)
men men, det är ganska bra att ha honom som väckarklocka imorgon eftersom jag ändå ska upp halv åtta...
har föreläsning från kvart över nio till elva, sen gästföreläsning kl tolv till två... sen ska jag hem och packa ut i bilen och göra klart här hemma. sara kommer hem till mig vid fem, sen ska vi hämta lisa vid skolan... och sen ska vi hem!!!! skåneland, here I come!!! sara ska släppas av vid vaggeryd, lisa vid åstorp och jag hemma i fuglie.
jaja... vet inte riktigt vad jag ska skriva... jo, det suger att sitta här när nästan alla ens vänner åkt hem, men imorgon är det äntligen min tur! :D längtar hem, booooooring right now!!!

ska in i duschen efter "extreme home makeover" och sen kanske krypa till kojs efter "L-word"...

bæjó!

Inga kommentarer: