torsdag, december 23, 2004

dan före dopparedan...

idag, ja... imorgon är det julafton och då lär det bli mycket att göra. ska först ha jullunch med ann-margreths släktingar här hos oss, sen ska vi ner till mormor och äta lunch + byta julklappar, sen ska jag hämta katten + hans saker här uppe + julklappar och köra ut till pappa, där vi ska äta mer på kvällen och ha vår julklappsutdelning, innan vi tar oss in till ingrid och har julklappsutdelning där... intensivt, men kul! :D

idag har jag varit hos frisören och blivit klippt + fått ny färg i håret, så nu ser jag ut som rock n' roll... hehehe... sen hälsade jag på hos mina arbetskompisar och tyckte det bara var skönt att jag slapp jobba där... ;)
sen hem igen, hade besök av tobbe, klädde julgranen och pyntade klart inför imorgon. lade lite julklappar under den också.
var hos nanna på julbesök också, var trevligt att träffa sina "extraföräldrar"... :)

sitter nu och spelar bingolotto, same procedure as last year and the year before that, james... hehehehe... got to go!
tror inte att jag hinner blogga imorgon, så... tills nästa gång! från mig till er alla, en riktigt god jul!!!

bæjó

Inga kommentarer: