söndag, december 12, 2004

trött partyqueen...

ja ja ja... hade det hur trevligt som helst igår!! :D först var jag på spexets "förfest" på LIVE, åt lussekatter, knäck o pepparkakor o umgicks. mycket trevligt. sen gick jag hem o pratade lite med jóna på msn, hon sa att hon hade tjejförfest, så jag blev inbjuden dit. det var jag, jóna, hennes fotbollskompis sara, hanna o ingibjörg. fick en jättefin, röd väska o mössa som jónas mamma gjort, trots att hon knappt kan se. imponerande! det var verkligen jättefint!!! :D
efter den förfesten gick vi vidare upp till drengur o stebbi för förfest nummer 3, där var vi till slut nästan alla, innan vi slutligen kom ner till binna o villi. en massa människor samlade, mycket trevligt o småskumma bilder tagna... hehe... gummi o de andra från jóis förfest kom dit också så småningon. vi såg ett avsnitt av "amazing race" där de var på ísland. hur roligt som helst att kolla på eftersom amerikanare vet verkligen nadda om världen utanför dem, o de kan INTE uttala isländska för fem öre... hihihihi... alla garvade gott åt det. binna o villis ursöta kisi låg på tv:n under tiden o kollade på oss alla... hehe... han e så söt! :D
jag o sofie gick till kåren vid halv tolv, o vi följdes så småningom av alla utom elís, grétar, kristjón, ari, o gummi... de hade en egen fest hemma hos gummi. gick hem kl ett, var trött o inte många man kände heller... trist det där, men förhoppningsvis blir det mycket mera skoj-skoj efter nyår! ska förresten på värsta brakfesten på nyårafton med karaoke o en massa nya människor o skoj! :D
idag gick gummi upp vid halv elva, han kunde inte sova mer, var ganska bra bakis... hehe... jag kunde, seriöst, inte få upp mina ögon förrän kl 12 då gummi väckte mig.
körde till mcdonald´s o åt, o sen handlade vi lite på maxi innan vi körde hem igen. o vi har typ inte gjort ett skit idag, ska tvätta om 45 minuter, så jag snart ta mig upp till min lägenhet igen.
jaja... imorgon ska jag plugga seriöst... måste verkligen göra det! usch o blä... men, someone´s gotta do it! ;-)

önskar eder alla en fortsatt trevlig söndagskväll!

bæjó!

Inga kommentarer: