söndag, december 19, 2004

överambitiös...

that´s me... hehe... skolans nätverk har blivit uppdaterat = vi har fått nya ip-nummer etc. som vi ska ha fixat på våra datorer så att internet funkar imorgon... jag var ju så otroligt duktig att jag gjorde det igår, med den konsekvensen att mitt internet inte funkat idag... pucko... hehehe... sitter nere hos gummi nu och chattar och skriver här...
gårdagen var trevlig, förutom att man lämnade av en pojkvän och vän på tågstationen. köpte en sista present igår, gick sen hem igen och gjorde inget... hihihihi... jo, jag pluggade faktiskt. senare på kvällen gick jag ut på bartömningen på kåren o hade kul tills kl 00.00... det var alldele s för varmt och för mycket folk för min smak, så jag gick hem... katten var väldans överraskad över att matte skulle sova hemma i natt, så han busade lite men föll till ro senare... natten var lugnt, vaknade först vid sju och trodde att det fortfarande var natt... det var så mörkt ute... somnade sen om och vaknade halv tolv.
har pluggat hela dagen, och varit endast ute för att slänga sopor... :þ har även tvättat och börjat packa inför tisdag kväll... jo, planerna är ändrade... jag kör hem tisdag kväll istället så slösar jag inte bort en dag då jag kan plugga istället... :) men men... imorgon ska jag också plugga (surprise... hehe... ) sen ska jag städa och packa det sista... på tisdag har jag föreläsning på förmiddagen och en föreläsning på eftermiddagen... filmvisningen struntar jag i... nu ska jag fortsätta chatta...

bæjó!

Inga kommentarer: