lördag, december 11, 2004

I'm the rock n' roll party queen!!!

det e partyhelg! wohoo! igår var jag ledig hela dagen o tänkte plugga, men jag fick ju min nya cosmopolitan med posten, så det var bara förgäves... hehe... sen var jag husmoderlig o bakade lussekatter o kokade knäck, båda med alldeles utmärkt resultat! jag e så duktig! :D
igår hade också stebbi sin födelsedagsfest. jag o gummi gick dit vid tio-tiden o satt o snackade lite. det var drengur, stebbi, vi, sofie, ari, jóna, elli, o villi o binna (de två kom precis innan vi gick)... gick hem vid halv tolv, båda ganska dödströtta... hehe... gummi hade lite kvar i tvättstugan så vi höll oss vakna med discovery channel (crime night) o lite dynomite...
vaknade vid elva idag... sen upp till mitt för att ta hand om min lille katt. gummi kom upp en liten stund senare o vi slappade en bra stund. jag packade knäcken i en burk o la in dem i frysen så att de ska bli än mer perfekta... hehe...
om en timme o en kvart ska gummi, ari, axel, gulli o kristjón till jói på grabbförfest. kl 18 ska jag till norrmalmskolan för min första förfest för idag, nämligen med spexet... sen vid åtta-nio ska jag till binna o villi på förfest nummer två. ska bli en otroligt rolig kväll! antagligen kåren efteråt. ska ha min blåa, korta kjol med nån tröja till. :D
imorgon ska jag städa o tvätta o plugga o slappa, e det tänkt. får se hur många av de punkterna jag verkligen genomför.. ;-)
sitter nu här vid datorn o funderar på att duscha snart... men men... jag har ju en suoerkelig katt i famnen som halvligger över min vänstra arm (som vanligt när han e kelen) o myser. hans "andranamn" e ju "sir purr-a-lot"... så.. ;-)

slutbloggat für Heute... sehen uns Morgen dann...

bæjó!

Inga kommentarer: