lördag, juli 17, 2010

Trevlig helg!

Nu är det helg igen och framför mig har jag en fyradagarsvecka innan det är dags för mitt livs första semester. Jobbveckan som gått har varit helt fantastisk. Jag har fått gjort en massa som jag inte trodde jag skulle hinna och dessutom hunnit med både träning och bra Iso-mat. Underbart! :)

Den här helgen inledde jag med 45 minuters spinning, sen tog vi och fixade tvätten plus en veckohandling på Willys. En massa nyttiga godsaker kom hem i tre papperskassar för sex dagars dubbelportioner (middag + nästa dags lunch) och vi har så många nya recept att prova. Ikväll blev det grillad kycklingfilé med romansallad, kokta rödbetor, kikärtor, fetaost, stekt vitlök samt en vinägrettdressing ovanpå. Så otroligt smaskigt.

Vad mer kommer den här helgen att innehålla? Imorgon ska en del av kören sjunga vid en utomhusgudstjänst på Möllegården. Det är nog det enda som är planerat. Nu ska jag titta vidare på "Biggest Loser, season 8". Vi hörs.

Bæjó!


Inga kommentarer: