onsdag, juli 07, 2010

I med- och motvind...

Så skönt det var att åter ta ut cykeln på vägarna igen efter slangbytet igår. 90% av cykelvägen mellan Malmö och Lund är riktigt fin, de andra 10 procenten är skumpiga, något håliga, men fullt cyklingsbara. Till och med Tornavägen går snabbare nu för tiden. Det känns som att man gör framsteg, även tidsmässigt. Båda turerna idag gick på strax under en timme och jag kände att mina muskler svarade riktigt bra. Jag är riktigt nöjd! :)

Arbetsdagen var också svettig. Hade sommarstädning på schemat och det var ett visst rum som fick extra uppmärksamhet idag. Det tog visserligen hela dagen, men så blev det också superfint. :)

Mer? Tyskland och Spanien möts i VMs andra semifinal ikväll. Heja Tyskland! :) Nu blir det lite flygkrascher först ("Air Crash Investigation") medan jag väntar på det nya avsnittet av "Losing it with Jillian". Vi hörs.

Bæjó!

1 kommentar:

oumberligating sa...

Idag sitter jag och "klickar mig fram" via rutan högst upp, "Nästa blogg".....kanske det dyker upp något "spännande" och "intressant", ska läsa vidare...fin blogg i vilket fall som helst!
Trevlig helg och Kram ifrån en person som kallar sig för Oumberlige Peter!
PS: Skriver alltid en rad, så man inte bara blir en anonym siffra i besökarantalet!