fredag, juli 09, 2010

Fredag igen

Den här veckan har, liksom de som redan passerat, gått ruskigt snabbt. Jag insåg för en stund sedan att jag har två veckor kvar till min semester. Oj! Jag har redan lite planer på vad jag/vi ska hitta på. Gummi ska ha semester ungefär samtidigt, så vi har faktiskt tre veckor ledigt tillsammans. Dessutom kommer Daníel Viðar hit från Ísland, det ska bli riktigt kul! :)

Däremot verkar det som att semestervädret redan har anlänt. Den här veckan har det varit riktigt varmt och det går knappt att röra sig utan att man svettas. Men man ska inte klaga. Med tanke på den kalla vintern, våren och försommaren så är jag supernöjd med allt.

Veckans cykelresultat är tre av fem dagar. I tisdags hade jag slangbekymmer och idag ville mina muskler absolut inte upp på cykeln.
Istället blir det spinning och core på SATS imorgon. :) Jag har som plan att cykla fyra av fem arbetsdagar med en vilodag i mitten. Hittills har jag samlat ihop 542 cyklade kilometrar.

Mer? Inte just nu för stunden. Vi hörs.

Bæjó!


Inga kommentarer: