fredag, juli 23, 2010

Semester!

Nu har jag officiellt fyra veckors semester. Jag fick gjort det jag skulle göra på jobb och, förhoppningsvis, har jag kommit ihåg det mesta. Dagen till ära så cyklade jag till och från jobb och det var faktiskt riktigt skönt väder att cykla i. Den värsta luftfuktigheten har släppt, så nu kan man röra på sig utan att svettas enorma mängder.

Den här helgen kommer att bli rolig. Vi har lite aktiviteter halvt inplanerade som jag tänker dokumentera med kameran. Men först blir det ett 45 minuters spinningpass imorgon förmiddag. Jag hoppas att energin i mina ben håller sig tills dess. :)

Dagens motion: Cykel till och från jobb, sammanlagt 42 kilometer på 1 h 55 min.

Dagens mat: 2 hårdkokta ägg + ost till frukost; 8 vindruvor och en kopp kaffe till förmiddagsfikat; nudelsoppan från gårdagen till lunch; en liten påse lösgodis till eftermiddagsfika; kyckling med oliver/tomater/vitlök och gröna bönor till middag; ett par sötmandlar till efterrätt.

Nä, nu är det dags att ta ett bad. Vi hörs.

Bæjó!




Inga kommentarer: