lördag, juli 10, 2010

Hot, too hot!

Men jag klagar inte. Lite svett lär man inte dö av. Det gäller bara att dricka ordentligt med vatten så att man inte blir uttorkad. :)

Det har annars varit en intensiv lördag. Vaknade nio i morse och började dagen med att lämna in min "rullis" på snabb service. Behövde fixa lite med växlarna. Efter det stack jag till SATS och körde 45 min spinning och 30 min core. Efter tre spinninglåtar så svettades jag enorma mängder. Det regnade svettdroppar konstant från min panna och ner på både cykeln och golvet.

Efter träningen så körde jag bort till BikePro och hämtade upp "rullis" igen. Servicen gick på en hundring och efter en snabb lunch hemma så avslutade jag dagens sysslor med en veckoshopping på Willys. Som vanligt blev det en massa grönsaker och kyckling i shoppingvagnen. Hehe.

Imorgon ska jag hjälpa till på Möllegården. Hembygdsföreningen har café och visning av möllan, så jag ska hjälpa till att servera kaffe och kakor. Det ska visst bli riktigt varmt och soligt. Dessutom ska lille kissen på sommarkollo. Lite skönare för honom att kunna gå i en trädgård istället för en varm lägenhet.

Nä, har inte mycket mer att förtälja. Vi hörs.

Bæjó!


1 kommentar:

oumberligating sa...

Tack för svarkommentaren, alltid trevlig, även fast man kanske inte blir riktiga "bloggbästisar" direkt så är det ju kul om man får lite respons på det man skriver, i allafall om man kommenterar hos någon!
Jag började blogga av en enda orsak egentligen och det är att min Fru har en förlossningsskada, jag letade land och rike kring efter kvinnor i liknande situation och har faktiskt hittat en "massa", håller nu på att bilda en lite "tuffare/roligare handikappförening bla så håller jag på att ordna resor.
Det skriver jag på min andra blogg www.jernsaxen.blogspot.com
Den blogg jag skriver på nu ifrån innehåller en massa annat "svammel" men allvaret finns där också på lut och dessutom så fångar jag en del personer i mitt garn och får över dem i Jernsxensvären, men var inte orolig jag ska inte lura i dig i något! (ler)
Ha det Bäst!
Idag eventuellt värmerkord i Sverige, har du tur så är det inte inne i den Mölla du ska vara i!
Kram ifrån Oumberlige Peter!